torsdag 16 juli 2009

Sent! Whatever

Ja vet typ inte vad det är för dag!
Men i tisdags kom min käravän Kattis från gbg o hälsa på mig som ja inte träffat sen förra sommaren!:) Sjuk kul alltså! Sen kom felice, sen åkte kattis hem o ja o felice drog till fristad!
Sjukt Misslyckad kväll, men vi kom dit vi ville, alltså till mupparna i fristad, ush, aldrig mer :)
men ja o felice gjorde iaf den tråkiga stunden rolig!:)

Iof är det torsdag, men denna dagen som varit idag har sugit get-pung! Gick upp vid ett med felice, käka, hem till pappa, sov från 15-18 för ja va så trött o hade jätte tråkigt! Sen blev det åt helvette, ja får skit av min mor som är i Italien, om att ja ljugit för min moster? NOOOO WAAAY, hade inte ljugit för min moster för fem öre! Hade aldrig ljugit för henne ändå!:S ISNF mer att ja ljuger för min mor! Inte ens det så länge jainte anklagad för o dödat någon :S
Ush vill bara att min pappa ska komma hem :(
Så gick till min kära vän & även en utav mina ex, Filiph Petzäll! Alltid lika skoj o träffa dig du e så galen :P
Så nu har ja ont i mitt huvud sen ja bråka med mamma vid sju!
Dåååligt gjort av dig....

Imorgon blir det jobba igen... woho...
o jag saknar maximilliam något så sjukt mycket :/ Ville inte att de skulle bli såhär ju...

Fuck massa skit just nu...

Kan någon bli mitt solsken?:(
Min granne hjälpte till en viss bra del!:) att KANSKE åka till DALARNA i helgen <3333
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar