onsdag 8 juli 2009

Foto Shoot!

Igår så var jag i göteborg med lilla Wille!:) Han shoppade massa snygga saker för han fått endel konfA pengar! (varför gick aldrig ja konfa?!) haha men vi hade kul iaf även om hans bankkort fuckade ur :( det var iaf trevligt!:D

När ja precis satt mig på en bänk i Borås (my hometown) så ringer Erik från Kungsbacka o frågar ifall ja vill komma, SHIT tänker ja då, var ju bara till o hem o packa o setta sig på tåget till gbg kl 21.00 . Även på de tåget satt adam så hade nån o prata me iaf :D

Kom hem till erik rätt sent XD Men fick iaf min "Awsome" Tall Tee by Oskar Pedersen! En vit :) så jävla stört snygg den va o lååång som fan XD hehe. Sen hade vi rolig foto shooot i hans garare :)
Haha här e en av alla (fast jag dansar ju;)

Nu har ja vaknat vill inte ligga o dega, så går min nästa buss hem vid 12.58 som ja INTE får missa x) eheh.

Just nu känner ja att skolan kan börja. För då går tiden snabbar och Vintern e närmare o närmare för varje skoldag som går!:)
Ja taggar även WINTERJAM i Sthlm me guuuurlsen:DD Ska bli så jävla stört nice!!

Idag Vetefan vad som händer. Ska chilla med Danne iaf blir kul :DD

Puss på alla vinter älskare där ute vi behöver fler sånna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar