måndag 6 juli 2009

Oj va ja e dryg


Det har hänt sjukt massa sen ja skrev sist :O Verkligen inte haFT någon tid eller ork att skriva... De har iaf hänt massa midsommar i smögen med putte & julia va stört skön!:)

Alla gånger jag varit i göteborg också.


Knappt varit hemma känns det som. Men tycker det är skönt att ja för första sommaren i mitt liv INTE åker på något fotbolls läger, läger över huvud taget :O


Även om jag gärna hade velat åka till Orsa Camp eller Juvass :( Men tycker ja kan spara mina pengar så ja får en roligare vinter..


Någon som håller med att det vore sjukt mycket mer najs med 2½ månads VINTER lov istället för sommar lov?:) Sommar är överskattat för brudar som vill sola & bli bruna ja håller mig helst inne :P As jobbigt när de e så varmt att de vore bara bäst å springa omkring naken? Hallåååå då tar ju polisen mig :((((


Men i alla fall så ikväll ska jag kolla på Ice Age 3 med Robin Elias & Amanda :))) Älska ice age hahahha så jäkla braaaaa :DDDD


Nu orkar ja typ inte skriva mycket mer!

Hoppas på Danmark nästa helg med kalle bara!:)
puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar