lördag 18 juli 2009

Lördag! Sweeet

I Torsdags jobba jag. Gick sedan till min granne för o ta de lugnt så kom det lite folk o det var trevligt:) Sedan gick ja o la mig vid ett kanske.. Drömde massa konstiga drömmar den kvällen:D haha.
Nästa dag (Fredag) åkte ja till Maxi!:) Var helt okej o träffa dig igen, måste säga att det kändes skönt o prata o nu slipper ja tänka så mycket på dig!^^
Efter ja vart med honom hämtade Oskar Pedersen upp mig o vi drog till honom i Lerum, bytte till sina vanliga kläder efter sitt jobb, sen drog ja oskar & hans syster elin hem till Adde för o hämta honom, o han var lite vilsen, det är dom ju alla :D Sen vidare till någon Johan, som var ÄNNU mer vilsen xD (haha sjukt ju!)
Köpte kött mat till grillningen, så åkte vi till slutpunkten, till TRAIL HENKE! Måste säga att det var en jädra rolig kväll allesammans!:D vi var cirkus 9 pers den kvällen, men vi (henke) grillade maten, vi bada i poolen o tjöta drack o hade så sjukt trevligt!:D Det måste ja tacka dig Oskar för att ja fått vara med!:) haha
Åkte ju absolut inte hem den kvällen så jag sov hos oskar & elin, sen gick vi upp nio för mig o åka hem o Oskar jobba! (HAHA!)

Det ända jag gjort hemma idag vart o sova en timma kanske, haha(A) sen ner till min mor i stan duschat o fixat mig o massa skiit! Ikväll blir de chillman med folk ska också bli sjukt skoj!:)

Puss på alla
(Någon som vill ha en AWSOME tall-tee säg till mig så fixar jag! Tillochmed lite billigare kanske!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar