måndag 21 oktober 2013

Duktiga jag!

Ser att jag är duktig som vanligt på att uppdatera min händelserika blogg! ELLER INTE!
Men tänkte dra lite snabbt vad som händer just nu :)

Jag har precis varit uppe i norrland i Hedeviken och tagit KÖRKORT!! Det var på tiden;)
Så jag är ju alltså arbetslös och kommer förmodligen vara det tills jag åker tillbaka till VEMDALEN-Björnriket där jag har fått säsongsjobb!:D Är så jäkla taggad på det va! Så blir där december-april ungefär :) åker upp i slutet på november om inte tidigare innan jag börjar jobba så jag hinner åka en massa snowboaaard!! OM jag är taggad på säsongen fyfarao! Sen har jag min mamma och peder även flyttat ÄNTLIGEN till en trea i borås så det är jäkla skönt o ha eget rum!

Själv så önskar ja att jag kunde göra om min blogg så den ser lite roligare ut men har ju verkligen inte den blekaste aningen om hur man gör... så om du ser denna bloggen och råkar veta hur man gör får ni gärna kontakta mig! minisar123@hotmail.com
Är ju inte värsta bloggarn men vore roligt om den såg skaplig ut i alla fall :)

Påvägen hem från norrland så stannade jag ca 1timma i Gävle och hälsade på bästa BRANDER! Så tänkte slänga upp lite bilder vi lyckades ta den tiden :)
haha, här har jag ingen aning om vad ja snackar om faktiskt...

Branders jätte söta katt DORIS som är nyklippt! haha



Sen tänkte ja även ba slänga upp lite snabbt att jag har en Ipad Retina till salu för 4500.. Den är sprillans ny har bara ingen användning för den... (skydd, försäkring ingår) kvitto och allt finns ju kvar o ny kostade den 5500.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar