söndag 24 mars 2013

Tjenixen pixen

Haha, ser att det är exakt en månad sen sist jag uppdatera! Duktig jag är!

Imorgon drar jag och mitt UF-företag till UF-mässan i Östersund! Ska bli sjukt intressant och roligt och se vad som väntas:) B.I.G.-uf som sagt, bröd och bullar för fulla rullar! Vi får väl se senare i vår om man får något pris, man vet ju aldrig allt kan hända!

Sen på fredag far jag till stockholm och hänger där några dagar innan jag lisa matilda och martina drar till RHODOS den 2a April! Denna solsemester är mer än hjärtligt välkommen i mitt liv, minns knappt senast jag var utomlands på solsemester! Då blire avnjutning 3000 som gäller! Skönt att det även är lågsäsong då också, pallar inte hets nu vill verkligen bara ha avkoppling. Men ni känner la mig, något dampigt må ju också hända ;)

Har inte så mycket att skriva för tillfället men kommer la en uppdatering igen, om en månad.....hehe

(flyttar till halmstad och jobbar i sommar också, så ni vet)

CIAOOOO!

avslutningsvis: en bild på mig och julia från sommaren 2009, fulla och unga! haha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar