måndag 10 oktober 2011

måndag baby

man säger ju vanligtvis att man hatar måndagar. men jag råkar ha en soft måndag på skolan, en lektion fram till tolv, alkoholkunskap, som faktiskt är roligt.
Så idag blev det tvättt för fulla muggar och även vårdcentralen, blir dit igen på onsdag, måste vara stammis där tror jag, varit där minst 6 gånger sen skolan börja =D hehehehe
Kände mig lite puttenuttig och drog på rosetten, för er som ej vet, jag älskar rosetter!!!!
På fredag så kommer mamma, mormor och peder upp. Woohoo ska bli så kul o få träffa er! och nästa vecka blire åre!! Och sen en vecka skola sen lov, HEMGÅNG! så är riktigt taggad dom 4a kommande veckorna nu. Och sen har dem förmodlingsvis öppnat skalet så man får ta ett riktigt första säsongs shredd!!! Och sen är väl vintersäsongen igång antar jag:D då livet börjar på riktigt yessuuur!

nu tänkte jag väl skriva på mitt svenska arbete och bara ta de lugnt, fortsätta med tvätt och laga lite mat och invänta mina fina popcorn !!!!!!!!!<333333333333333333 JAAG ÄLSKAR POPCOOORN!!

så ja, det var min intressanta dags uppdatering från hede, mini checkar ut, slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar