söndag 9 oktober 2011

FÖRSTA SNÖN I HEDE!

Det är trots allt rätt många som aldrig fattat att jag inte pluggar HEMMA i Borås längre och inte gjort sen gymnasiet börja. Så för er nötter som undrar så pluggar jag HÄÄÄÄR
Japp det är långt åt helvette, byn heter Hede och det är väl max ca 2000 invånare om jag inte överdrev lite ens. Men det bästa med att bo här uppe är ju SNÖN! Satt uppe hela natten på datan, så vaknade halv fem, av detta fina vita guld utanför mitt fönster!
Tror ej att den ligger kvar, var trots allt inte så jätte mycket snö som kom! Men helt otroligt var det att få vakna upp till detta fina! Får väl hoppas det snöar mer inatt så det blir mycket imorgon och att minusgraderna håller sig till dagen också!:)

Har börjat på på serien GLEE, tycker den är för jävla bra haha! Älskar filmer över huvudtaget när dem sjunger mycket i dem, så glee är rätt så underhållande! så nu tänkte jag fortsätta att titta på glee!

BLESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar