torsdag 6 oktober 2011

funfunfun

så jävla sweet. glider upp till åre med cecek 20-24 oktober och hälsar på lite vänner. kommer bli mad!livet i hede är hårt som vanligt
längtar enormt till höstlovet så man får hälsa på vänner och familj!
mor min kommer även upp nästa vecka, då blir det massa gosgos och övningsköra.
BARA TVÅ MÅNADER KVAR TILLS MAN BLIR 18! så jävla STOKED på bli vuxen. fast kommer alltid tycka om att leka små barn lekar, vill egentligen inte bli vuxen. Enda positiva med att bli 18 = krogen = cash in på kontot = kunna köpa cigg&snus = har lite mer valmöjligheter här i livet = jag kan göra precis vad jag vill. Nästan, så länge jag pluggar lever jag väl under mamma och pappas regler..
Aja nu skall man städa lägenheten och göra den fiiiin, tonvis med kläder jag ej orkat vika ihop, dags att damsuga också dammråttorna börjar krypa fram..
Blir även till vårdcentralen idag och undersöka fula exem jag fått på händerna, om jag är allergisk mot kvalster måste ja köpa ny madrass vilket suger rätt hårt med tanke på att jag har en rätt så dyr säng. Aja wish me good luck! peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar