söndag 23 maj 2010

sweetness weekend!




tänkte berätta om min crazy helg.... I Fredags vare göteborg som gällde, kom fram, käkade BK med viktor larsson! Drog till heden @ basket planen där det var Red Bull Mania (amatör skate tävling) typ :P Träffade på några andra av Smoof teamet! Även max hallgren och andreas laxholm, som sagt det var göött häng där! Sen så vare rätt kul o kolla ändå med tanke på att det var svin halt så många halkade, tyvärr ^^

När tävlingen var slut runt kvart över sju stod frågan vad händer egentligen? Så vi drog till Action park, hängde där en bra stund

tills jag & emilia fick reda på att vi skulle ta pendeln till lerum 22:17, så vi gick i rask takt, när vi väl var framme fick vi lov att gå runt en jävla massa tåg för hinna till just vårat, då slog det mig " vi springer emellan tågen" (nä för det var ju verkligen inte mycket folk där som skulle sett eller så) kom på pendeln, hör en väldigt arg röst "vilken väg tog ni?" vi baa ööh en genväg. Sen var det raka vägen ut från tåget annars skulle vi fått massa VAKTER på oss ^^ haha

Så för att testa, och fördriva tiden, tog vi buss till Partille, de kan nog vart den drygaste bussen ja vart mäd om... den tog vi, o var framme ca 45 min senare, alltså 23:12, tog nästa pendel där ifrån till "Aspedalen" och klarade oss fint, hamnade på en konstig fest med massa folk, fick även GÅ senare på natten ett jävla bra tag till en liten stuga... och där ifrån gick vi hem (åkte bil) kl 8 på morgonen, rätt bakis var man.. Oskar pedersen klunkade allt i mig sitt rosevin & tequila. iaf. Sen hände det inget mer denna resa, tog tåget hem vid tre , träffade min kära

MARIAH fucking atwa. Vi gjorde en jävla massa också kan ja lova.. Trötta var vi iaf vill ja lova ;) Men först så grillade vi en go biff som mamma hade fixat. Det var jävlar i mig svinigt gott! Falk & Joshua var med också. Sen så drog vi upp till brämhult (CYKLADE FRÅN MIG) träffade tim och sacke, busa lite :D haha. det var kul :) sen var jag & mariah ute bara, de var så jävla gött väder man orkar ju inte riktigt sitta inne!:O Sen vid ett kanske, drog ja till viktor, lite senare där, drog ja till min syster i stan och kollade på "Flickan som lekte vid elden" la mig vid 5 i morse... så vaknade nyss och har inte rört mig ur sängen, emilia har ju glömt sin bärbara, så slipper anstränga mig :) haha.

Idag hoppas ja på race utan snutar.

HA DE GOTT HAJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar