söndag 30 maj 2010

Mo lova!



Ops. Inte skrivit något på hela veckan. No good!:)
Äsh
veckan har vel inte sett mer ut än skola och plugga o chiillaaa! I torsdags hade vi iaf SPEXFOTO! Jag och Mariah var dom i "Grease" Alltså Danny & Sandy! rätt bra ändå :D Även samma dag så var snuten där och gjorde rassia på alla mopeder ^^ ahaha ägda. menmen.

I fredags stack iaf jag & emilia och glodde på bio i götet ofc!=) Prince of Persia blev det, den var jävligt bra! Dock var handlingen lite långsökt, men den var annars svinigt bra!:)
Så kom vi hem vid typ halv ett. Så sitter min granne & chillar, dricker öl osv. Så kom Koffe senare, som var nykter, så jag koffe & en niklas åkte ut i niklas bil. Drog på lite på motorvägen, så dog bil jävlen, fick vänta på bilbärgaren, så man somna vel vid kl 5 på morgonen:P

Vaknade på lördagen vid halv4 på eftermiddagen..hihi. Börja stor städa som fan här hemma eftersom det är studenten snart o då ska allt va perfekt...
Så vid tio kom robin sahlberg till mig så käkade vi pizza, så ringde ja bror min diass, stack till kype där dom var och grilla lite med diass,hamodi,abrahim och daniel. Det var väldigt trevligt iaf:)
Sen hände vel inte så mkt mer än att jag stack med med sälle:P

Jädrans soft helg, längtar redans till nästa!=) Lediga på onsdag också. yeah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar