torsdag 20 maj 2010

Sjukaste!:O

Idag har jag nog sett den sjukaste filmen någonsin.. Den var inte speciellt bra, men fan helt jävuliskt sjuk!
Den handla om en jävla tysk gubbe som lyckas fånga 3 pers, vad gör han? JO han Oppererar fast deras munnar in i den enas rövhål, varför? Jo för han vill använda dom som hans hund. Helt brutalt otäckt att se denna skiten :S FAN, tänk om det finns sådant folk..

Idag så PLUGGA jag i skolan:DDD Gjorde 27 matte tal (SVÅRA) på 1h, känner mig rätt duktig...
Eftersom jag ej har ett busskort så cyklar man till skolan vilket jag fortfarande gör! Faktiskt rätt skönt ändå:P Stack som sagt direkt till MD (Markus Danielson) och kolla på denna brutala film..
ÅKte sedan hem till min homie/granne rebecca, hon är grym:)

Imorgon blir det självklart göteborg med emilutten! Kommer bli riktigt najs:)


SNOW AND BOARD

2 kommentarer:

  1. men shit jag och robin såg den igårhaha, jävla cpfilm!!!! men det är inte bara för att ha dem som hund, det är för att han vill lyckas göra en mänsklig tusenfoting, fimlen heter det :P

    SvaraRadera
  2. haha ah ja vet bäst är när han bajsar XD

    SvaraRadera