onsdag 31 mars 2010

Yooo bro!


Jag vet iaf vilka boots ja vill ha nästa säsong !:) tyvärr är inte den modellen speciellt go.. Haft den nu denna säsongen, jätte fula, bruna boots :) sämst ever! Men Snygga är dessa oja!
Funderar på 32, dom har ju också rosa! Frågan är vad man ska satsa på för bräda! Har kört på en bräda med väldigt mycket mönster på... Hade ju Varit galet cleant med en vit bräda & rosa-vita bindningar till rosa boots :) sugen på något sådant! Och, tighta vita bralls med någon ljus enfärgad jacka! Typ Rosa eller grön eller liknande, ska se ut som en bäbis i backen hade jag tänkt mig =) haha!

Är redan sjukt taggat på nästa säsong! Vill se alla nya saker som kommer in, dock lär ja ju köpa någon från 09/10, annars blir väl ett nytt snowboard sett minst 10lax, för dyrt för mig!

På fredag blir det iaf sista dagen i backen för min del! Sjukt taggad är jag allt. Även om Ulricehamn inte är höjdar stället nr1 direkt =)
Sen i på fredag är det girly middag @ julia för hon fyller år, världens bästa vän! (L) och sen från lör-sön blir det ORUST, kommer bli helt jävla insane galet fifan!!!:DD

Nu väntar jag på att mariah ska komma och ta hand om mig & min kära mensvärk! det gör så kött fifan ont i magen...

PEEEACE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar