tisdag 9 mars 2010

Oulibouli :D

Alltså, livet glider ju egentligen på vädligt bra :) har mina goa vänner och goa saker att se fram till hela tiden!

Tex min helg var awesome!
fredagen var fest i frufällan, dit stack ja me putte o emilia :) det var skoj! Dock alla bråk gjorde det synd typ
sen på lördagen hade mane eget party! är hur nöjd som helst :) alltid lika roligt med grabb gänget & brudarna! guys, i love u!

Igår gick ja dock inte skolan, haft kramp i magen sen i söndags, gick idag, är o väntar på bussen från exakt 08.22 vid åhlens... kom andra bussen till Regementet ? NÄE, vem kom sent? Jo jag!

sen skulle ja checka ny tele med mami... o har man Telenor abonnemang (vilket mamma har) får man ny phone vartannat år, så skulle ja kolla hur långt det var kvar tills man får en ny, VADÅ ETT JÄVLA ÅR, JAG VILL HA NY TELEFON NUUUUUUUUUUUU!!!

så det där sög, jag behöver verkligen en ny telefon:(


något positivt är iaf att ja beställde färgning & klippning den 29mars, då blir de bloont på riktigt! hihi

sen har ja vart me julia idag, hon är grym o bäst :) hih

XOXO
mini ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar