måndag 29 mars 2010

Maaalung!


Har kommit hem från en kanon helg i malung!:D det har varit helt awesome!:)

åkte med Helena (pappas jobbar klompis) upp, sjukt najs att få åka bil o inte buss!
var framme vid elva någon gång sen decka ja i soffan :) sjukt kallt är det i deras lägenhet dock :S haha!

Åkte i backen då på torsdagen! Det var rätt najs för det blev bättre väder med tiden :) åkte och tränade pipe hela dagen! Var sjukt skoj :)
på fredagen stannade jag bara till tolv även om det var awesome väder! åkte pipe då också, kände mig ändå nöjd :)

På lördagen var det samlig på morgonen kl 9, man var lite smått nervös kan ja lova :)
först, så körde vi slalom kan man säga! Det gick la bra, dock var det sjukt tråkigt att behöva åka i världens slask...
Efter lunch var det filming i pipen som gällde! Gick la sådär bra me tanke på all satans slask... av mina erfarenheter skall pipen vara hälst hård isnf, inte att man sjunker ner!! menmen,
På söndagen var jag sjukt trött, inte så bra att sova kl 4 den natten, förlorade ju en timma där på natten plus att dom är som nattugglor....

På söndagen var de fett najs! Jag suger i park på hoppa.. kommer fan aldrig över nollen... men den dagen har jag nog aldrig kopmmit över nollen så bra i hela mitt liv :D är sjukt glad över att ja känner verkligen att jag har utvecklats under dessa dagar!
Dagen slutade dock med sjukhuset, eller a, vårdcentralen i sälen :)-....
har fått mig en goer hjärnskakning och blir ingen skola för min del imorgon häller!

aja godnatt nu är jag blond igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar