onsdag 29 februari 2012

yoyoyYO

Har varit ledig sen i fredags pga vilo paus med armen. Men imorgon då jävlar ska vi åka på skoter tur med klassen nu när man har skoter kurs! Kommer bli madmad fun!
Igår drog jag och malin med min morsa, hennes man och rebecka till Östersund och chilla.
Där fick ja äntligen träffa min fina cecilia! Inte träffat henne sen nyår men nu äntligen så! Fick köpt mig två tröjor och ett as najs högtalar system, och ett fisheye till mobilen, fett soft!
me and malin in da caar

malin and fisheye

me and fisheye!
Råkade även faila lite när ja sola häromdagen.. Solade i nätstring så de vart värsta fula brännan hahah orkar inte...
Aja hahah.
Nästa vecka har man sportlov så glider iväg till åre/järpen i några dagar till la familia 2 -cecek&flax. Ska bli riktigt mysigt nu när de gjort om deras lägenhet.
Annars inga speciellt roliga nyheter. Malin åker från mig på fredag efter att ha varit hos mig i 5 veckor. Ska bli riktigt tråkigt att hon åker faktiskt.. Har haft otroligt roligt med henne denna tiden. Helt sjukt att vi inte har bråkat om något en enda gång också. Sjukt vad bra vi går ihop! Så jag tackar bockar och bugar henne för denna tid.
såååå...
PEACE OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar