tisdag 14 februari 2012

hur sexig får man bli?

Adriana Lima. Så förbannat jävla snygg
Glad alla hjärtans dag!


haha, muppig grej i ÖP.


min fina shelly
Dygnade inatt igeeeeeeen. är så äckligt trött så ja vill ba slå nån men somnar jag nu är de ju rena rama döden.
Bara en timma då... Var i sveg idag vilket sög som vanligt hatar sveg x100000. Hade ja fått bränna upp hålan hade jag inte tvekat.
Menmen, nu väntar jag på att malin ska gå iväg och handla mat!!! (hon har i alla fall fått sig lite sömn:O) medans jag tar en powernap!
Snart kommer shellys ungar btw, så himla mysigt!!
Så snart ska vi baka hemmagjord pizza och sen fortsätta försöket med att färga malins hår som håller på o blir as najs:D
I helgen har vi insett att vi måste stanna hemma vilket suuuuuuuuuuuuger. Hade så fett velat åka till åre och se skridsko grejen men vårat boende fucka upp sig så får se det framför teven istället! (om det nu gick på teve?)
aja palla skriva lets go hey ho
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar