söndag 11 september 2011

sunday morning!

YO FUCKNUTZZ!!
Blev lite ändrade planer igår! Drog ut o skulle gå, gick till ica först och sen till isa en sväng bara, hade tänkt att fortsätta min vandring men hamnade i Hedeviken istället! (5 min bort från byn..) Hos min käre klass vän Jessica Eriksson (TAGE!) Tyckte vi hade sjukt skoj där, hon fixade LANGOS åt oss, fyfan vad jag åt! Så förbannat jävla gott! Dagens roligaste händelse igår: tage älskar audi r8 (BIG LOVE!!) vilket hon tjatade om den bilen hela dagen igår! Så sen kom angelicas polare vad han nu hette? och sa att hans klass kompis farbror har en R8, på fullaste allvar så började Tage gråta, hahah fyfan! Aldrig garvat så mycket åt en så audi kåt människa! Var tamigfan de bästa på länge!
Så sen när man kom hem igår så satt ja ba o spela lite LOL hos coffe, blev trött och stack hem, fortsatte titta på Sagan Om Ringen och somna till den.. Typ tolv? Så vaknade kl 13 idag, inte sovit såhär länge på riktigt jävla länge!
Aja, updates från hede vare här ja! Nu far jag till ica med min granne Johannes och ska panta, im rich bitch!
en liten POSAR mini från fredags
Blir förövrigt inget schweiz... JUST den veckan vi skall ner så renoverar dem om liftarna, FUCK MY LIFE BIG TIME! Så mamma & peder glider ner ändå, men kan man inte åka bräda där så stannar ja hellre hemma på höst lovet och bringar min tid med mina fina vänner

PEACE OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar