lördag 10 september 2011

jallajalla en fet kebab till alla!

JAG SKA TILL SCHWEIZ-ENGELBERG PÅ HÖSTLOVET, MAAAD POWPOW SHREDD!!
just NU är jag lite smått bakis och är galet sugen på en riktigt fet kebab pizza, finns det här uppe? NEJ!

Tänker gå ut och gå en sväng, så jävla fint väder! Och sen till ica för o handla något gott och dra igång mitt SAGAN OM RINGEN MARATON! finns inga bättre filmer.
ska även försöka ladda ner the art of flight, men vart är ju frågan huhu. Trailern är ju typ den sjukaste jag någonsin skådat, verkar vara en "Picture This" film 2 ungefär, som för övrigt är min favorit film!

Vaknade upp med att man inte kom ut genom min dörr för några idioter vid namn christoffer & johannes hade ställt två cyklar ivägen, SKÅDA DETTA BAKIS FACE!!!
bjur på den ;) ciaaooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar