måndag 1 juni 2009

cheap monday !!

Haha hitta en gammal bild på mig innan ja börja åttan på kunskap! (Faktiskt dagen innan:)
Tänkte berätta för er som ej vet då. Först gick jag på Engelbrekts Skolan (Tills Åttan) i Borås, gick la sådär i åttan slut betygen var IG-Matte, MVG-Musik, VG-bild&HKK, sen G i resten. Så öppnades då Fri Skolan Kunskapsskolan i Borås. Vilket ja tycker lät som en bra skola och ville gärna börja där!:) Vi anmälde mig etc, fick sedan reda på att dom inte tog in Nior, då tänkte jag, äsh, lika bra att gå om åttan, de går så fort ändå och jag har hela livet på mig, kan lika gärna väl gå om! Plus att då har jag en hel Vintersäsong till att bli grym på bräda!:) Så, där e anledningen att jag gick om åttan, även för att ta igen mina dåliga betyg. Och ja, fick bättre betyg också!:)
Aja, idag har ja pluggat ganska mycket i skolan (Gör ju som sagt mina egna scheman varje dag) Och dagen bestod av att plugga på två prov jag hade och gjorde dom , blev såklart godkänd!:D Och det var Musik&So-Eu. Sen så stack ja vel hem käka sen gyma med mamma :)
ALlmänt skön och en vanlig dag.
Imorgon är jag ledig. Ska bara till skolan och göra ett Matte prov sen hem och SOOOOOOLA blir ju förhoppnings vis fettt väder!:D Någon som vill joina?:)
Pusspuss. Ja saknar min maxi. Ses i helgen<3

1 kommentar:

  1. '' Så, där e anledningen att jag gick om åttan''

    PLUS att du är/var efterbliven....

    SvaraRadera