tisdag 2 juni 2009

A alltså idag var min skola ledig. Fast var tvungen att gå till skolan o göra matte prov som tog mig typ två timmar att göra!!!
Sen direkt till Anställnings Intervju på donken. As skönt, fick jobbet direkt på donken ?!?!? HELT SJUUKT nice ändå!!
Sen shoppa ja fett me kläder mamma köpte lite heheh:D Ett par hotpants-i jeans, inte överdirvet små så man visar halva häcken ;) Sen en röd vit randig tröja, ett par as coola tights i skön färg, sen en ny bikini!:D Och ska köpa nya dojjor i helgen!:) ge mig förslag på några snygga ? Funderar på nike :D

Var så förnuftig att ja tog på mig bikinin över tröjan :D även om den itne syns :( Men allt ifrån Gina tricot iaf.


Det här kommer ske samtidigt i Juvass om jag åker dit!:D http://www.quiksilvercamp.no/ Hahaha gabriel drog skönt citat iaf :)


Men hallå vilka skor ska ja köpa ?!?!!?
Ska kolla med Erik på lördag i götet och köpa nya!!
puss nu ska jag hem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar