torsdag 28 maj 2009

Juvass, Fonna ?!

Ja läste rätt nyss om Jeppenators lilla resa till Juvass, e fett sugen på att anmäla mig verkar så sjukt skoj!:D dock inte själv :( iof kul att lära känna nytt folk. Men iaf, vill åka dit :) hade en plan på fonna med min vän petra & hennes mamma, fast det blir nog inte så är för jävla dyrt :S
ska ja till Juvass måste ja ändå jobba ihop fett med pengar, men de äre värt!:) ca 4000 en vecka. Helt galet, hoppas verkligen på det och isnf kommer de bli skoj!:D
Får mitt jobb på Donken snart då samlar ja nog in en del cash, två dagar på mammas restaurang skulle räcka gott och väl det också :)
nu sitter jag i skolan gör en uppgift om "Skottet I Sarajevo" Fett intressant. Och skapade mig n då en ny blog :D tycker den här verkar bäst av alla, har flera andra också men dom känns jobbiga.

Aja längtar till sommaren nu fett mycket :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar