fredag 29 maj 2009

Freedag! Ännu Premiär och skoj :)

Hinner inte skriva något senare idag!
Drar som sagt direkt till tåget och gör våran andra föreställning med vår Teater grupp!:D Igår gick det helt sjukt bra! Våran teater-ledare Robin (min systers pojkvän) satt nästan o grät för vi var så grymma :D haha, eftersom vi har varit lite dryga me repitionerna.. Som sagt, det gick KANON bra!

Efter min pjäs så får jag vel lov o fixa mig, sen hoppas ja på dessa planer, att fredrica min snowboard partner kommer hem till mig så ska vi välja kläder! Vi ska nämnligen ta "modell" bilder imorgon på Plaza Hotell i Borås :D Vilket kommer bli niiiice! Någon som kan ge mig förslag på va ja ska ha egentligen?! x) tänker inte komma som någon fashion brud, utan kör på min vanliga stil nu :D De feta e att man får köpa bilderna sen :) O ja hoppas bilderna på mig o fredd blir nice, haha vilket ja nästan vet att dom blir så snygga som vi är?;D
Iaf, så när vi valt kläder etc drar vi till min mammas lya i stan! Troligtvis hyra film och käka gott :D tips på bra film btw ?
Sova hos mamma i stan, chilla, sen fota imorgon :) än så länge är planerna för helgen bra!:D
Sen blir de nog plugg resten... e ju faktist betygsättning på tisdag!

puss på att ja sitter i skolan käkar tuggumi = blir hungrir och slutar om en timma & MÅSTE bli klar med mitt arbete "Skottet I Sarajevo"

PUSS

2 kommentarer:

  1. Hmm bra film? Funderar också på det. Ska hyra nån film ikväll tänkte jag, efter pjäsen :D
    Funderar på bröllopsduellen, twillight, Wallander och Gomorra... Vill så gärna se Twillight, känns som om jag e den enda som inte sett den haha.. har du sett den?

    SvaraRadera
  2. Oooj! Jo jag har sett Twighlight :) dock överdriver ja inte så mycket med o säga att den är "åååååh så himla bra jag döööööör"
    rättare sagt den e jävligt bra, fast finns små saker ja inte gillar ;)
    Jaaa Wallander ska ja fett hyra!! så jävla bra dom är :D den nya va den nu hette :) eller någon beck :D

    SvaraRadera