måndag 5 november 2012

Wadap gott folk?

Vart ju längesen ja skrev något om moi liktförbannat! 

(ps. du har väl inte missat vad jag lisa och matilda har för UF företag? Bakar ju godgoda grejer för o samla in pengar till barhemmet i Ghana! läs här http://minisar.blogspot.se/2012/10/big-uf.html )

Så ja drar väl en long story short då..
Drog till stockholm med mina tjej polers från sandviken, malin,sara,brander, linda och ida!
Det rockade många bullar vill jag lova!
Har bara varit kvar här i norr sen dess! Hede,vemhån,vemdalen o österstund typ. Hängt och flängt med polare, men de bästa av är ju såklart att man har fått åka snowboard! CHEAAA!
(Nu gick de inte lägga bilderna hur man ville, hade velat ha alla efter varandra men nu fick de bli ap långt inlägg istället. whatevva)
Och snart så åker jag ner till stockholm för o se på Swedish House Mafia, fucking hell vad jag längtar! Men nu ska ja dra iväg och jobba med UF-företaget sen sitta barnvakt för första gången åt gullegrisarna! pussokram















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar