fredag 25 november 2011

En Hede helg

Det blir en hemma sittar helg i Hede för första gången på veckor!! Kanske blir rätt soft ändå. Bara ta de lugnt och sitta vid datorn, inte gå upp tidigt, bara njuta! Skulle egentligen åkt till Östersund ikv/imorgon med tjejerna i klassen. Men känner nu att orken inte räcker till, DEFINITIVT inte nu när det ryktas om klass 2 varning väder kaos här uppe! 25 m/s kommer det att börja bli ikv och känner jag näää, har ingen lust att åka buss i två timmar, lär ju svaja sönder! Så tyvärr älskade Anton så kommer jag inte ikväll!
jag töntar mig lite som vanligt

BTW så halka jag iförrgår så jag sprack revbenet, rätt osoft va? De va så snusk halt så skulle ja springa mot trappan, i händerna har jag påsar, plus, jag har på mig foppa tofflor... ganska så självklart att det händer mig. Hinner inte liksom slänga iväg påsarna och ta emot utan halkar och revbenen tar stryken! Så var hos doktorn innan, har fortf sjukt ont men de säger som alltid, TA IPREN, blir det inte bättre hör av dig om en vecka. Igår sa dem att jag skulle röntgas men tydligen inte. Aja whatever, de e ba fucked up det där. MEN som grädde på moset sker ju det bara mer saker. Igår då, har precis borstat tänderna o ska lägga mig, går ut från badrummet och då är alla lampor släckt, alltså helt seriöst, jag MISSAR ingången till mitt sov/vardagsrum och går RÄTT in i väggen. ALLTSÅ VARFÖR , händer det mig? Jag förstår inte!! Som ÄNNU mer plus i kanten lyckades ja smälla in lilltån i damsugaren senare... Så ja. Ska nog verkligen hålla mig inne i helgen så det inte sker mer olyckor.
gurra när jag träffa han!
Tidsfördriv i skolan

Aja, helt plötsligt taggar alla i hede att dricka ikv. ORKAR inte göra någonting!! Är så less just nu bara. Ska dra till Ica och kolla om de finns något kul att köpa typ. en ny hårborste elle nått.................. ne, fml.

Aja borås nästa helg! Ska på begravning nästa helg för farmor.. saknar dig så jävla mycket så det är helt otroligt..... Sist jag träffa dig var i somras.. Skulle åkt och träffat dig på höstlovet men då vart de ju redan försent... fanfanfan. älskar dig farmor :(

Menmen. Försöker hålla humöret uppe ändå, går bra ibland! Iaf just när ja fick reda på att ja kan skaffa en Iphone4s!!!!!!!! Så, de blir till att beställa så fort man snackat med mamsen. kan ju ta ett tag att övertala! Men snart 18 så då får ja göra vad ja viiiiiill;) hehehehehehe. Blir iaf en svart utan tvekan!


Så taggar 14 december och har gjort i snart 18 år. weeeeiii

aja nog för mig hejdå bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar