tisdag 26 juli 2011

en ovanlig måndag.


Idag var det många tunga känslor under jobbet. Fem i tolv mötte jag upp pappa utanför jobbet, tände två rosaröda manchaller utanför rådhuset, och köpte rosor och lade jämte. Den tysta minuten var jobbig, tårar delades på torget. Även boråstidning ville ha ett kort när jag skulle lägga ned blommorna, ovanligt att dom jämt är i farten så det får man väl se imorgon då..
aja, fick skit av min handledare för detta tog 10 minuter längre än vad jag sagt.. okänsliga människa. Whatevvaa bara två veckor kvar på skit jobbet sen äre SLUUT!

Köpte även ett solkort idag häehäeheä för här finns de ju då fan ingen sol. Kallt på kvällarna börjar det bli också:S
Dum som jag är trodde jag att ja kunde åka till oslo i helgen, men icke! I helgen blir det Petson&Mini helg, riktigt taggad är jag=) På fredag blire fullt ös medvetslös hos sofie i ulricehamn! På lördag blir det Ullared för första gången i mitt liv? Ser fram emot skiten juuu!

aja dags att sova, går upp extra tidigt imorgon ba för ja råka paja min tandställning där nere i söndags:P OPS "heheheh"
BLESS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar