tisdag 8 juni 2010

ÄNTLIGEN!

Idag var det nästan som lilla JULAFTON för min del :) Fick min kära Sony Ericson aino Hlet grymt skönt med en ny telefon! Min gamla kan slänga sig i väggen!;D

Sen fick jag även en lite smålyxig kamera väska också!:) I den fanns ett minnes kort på 4gb-60min HD kvalité! Sjukt grymt! Tackar man inte häller nej till ju:)

I helgen hände inget mer än grilla,typ hela tiden faktiskt... hihi. Det var iaf najs. Fick gå en bra bit bara:S längst bort från brämhult (ängsgården) till kype...

I söndags sov ja hos sputtnick! Hade ont i röven efter att ha sovit på en madrass som var 5cm "tjock" :) sen så sov ja även dåligt när ja hostar på nätterna...
Så gick hem lite tidigare från skolan! Skadaar inte juu. händer ändå inget speciellt:D Så kom Victor senare till mig så kollade vi på en film, den är jätte mysig (A) Fast det tyckte inte victor... Sisters Keeper. Kunde inte låta bli att grina:S haha!

IDAG i skolan vare däremot skoj:D även om man är lite trött nu..
Små kidsen hade ju med sig ballonger, klart de blev lite små krig:) så var vi utomhus.. Så sitter Sebastian jämte mig.. med FETASTE ballongen i knät! Gissa vem som smällde den (A) hihi. Fick la skit tillbaka.. menmen;) S kom ja hem från skolan somna lite som vanligt!!
Senare kommer pappa, sen fick ja mina skolavslutningspresenter (L)

KÄRLEK TILL VÄRLDEN ALLA BEHÖVER DET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar