torsdag 3 december 2009

Skid/Snowboard Gymnasie hjälp!!

Känner mig som "anna-borås veligaste" :D men skit samma, jag vill ha hjälp angående snowboard gymnasie kul om någon erfaren kan hjälpa mig!

Någon som kan langa kommentarer om:
Åre
Malung
Sunne
Vännäs
Kirunna's
skid/snowboard gymnasie ?

har inte fått någon riktigt uppfattning om någon förutom
Malung..
intagings poängen ligger på ca 200/220, prob är ju iaf inte borås-kommun väljer att betala skolpeng... i övrig, en kommentar om va ni tycker om Malung? Har själv min egna fast är sugen på höra andras också det kan vara intressant!:) (Vet att malung är något specialutformet handel/utrism/samhäll eller nåt...)

Åre
har ingen aning vad det är för "utbildning"... vet ganska så lite om det gymnasiet... såå aaah info tack!:)

Vännäs
har inte en aning inte hittat någon hemsida inte orkat leta!!

Kiruna
verkar fett bra för då får man inackoderings bidrag!!!!slipper man paya lite saker så man inte ruineras, någon annan som vet vad det är för utbildning på det gymnasiet ?

Sunne
någon som kan länka hemsidan dit & ge lite info om stället?
vet att det går att gå en slags media linje.. men behöver lite mer :)


Så aah det vore skit najs ifall någon kunde hjäla mig, behöver viktigt information om allting, intagnins poäng/boende/hyra/inackoderingsbidrag allt sånt ETC....

TACK
mvh


mini :D

1 kommentar: